شکلات کاکائویی

سلام
نوشتن مثل شکلات کاکائویی برای من شیرین و جذابه. این شکلات رو به شما تقدیم می کنم و امیدوارم ازش لذت و استفاده ببرید.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

سلام.

یکی دوماهی میشه که شبکه آی فیلم، سریال پایتخت رو داره بازپخش می‌کنه. تقریبا همزمان با شروع سریال درحاشیه از مهران مدیری.

من شاید برای دفعه‌ی چهارم و پنجم باشه که بعضی از قسمت‌های سریال پایتخت رو می‌بینم اما باز هم سیر نمی‌شم و دوباره هم اگه نشون بده شاید بشینم نگاه کنم. اما سریال درحاشیه رو همون یکبار که نگاه کردم دیگه برای دفعه‌ی دوم حوصله‌ش رو نداشتم. همینطور سریال ساختمان پزشکان که جدیدا داره از شبکه نسیم بازپخش می‌شه.

به نظر من سریال پایتخت، یک نوآوری واقعا بزرگ در عرصه‌ی طنز اجتماعی بود که سیروس مقدم و محسن تنابنده تونستن به تلویزیون عرضه کنن. دلایلی هم دارم که اگه حوصله داشتین میتونید در ادامه بخونید.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۵
سیدمهدی شاهچراغ


همیشه با خودم فکر میکنم که نوآوری های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کی و چگونه تمام میشود؟

هر روز از گوشه ای صدای جدیدی می یاد و حرف جدید. توی حوزه سخت افزار که تحولات روز به روز آدم رو مبهوت میکنه. شما شاید چندسال پیش اصلا در تصورت نمی گنجید که یک تلویزیون خمیده داشته باشیم. حالا پس از دو سال از ارائه اولین تلویزیون خمیده توسط ال جی، یک هفته پیش شرکت ال جی از یک تلویزیون خمیده رونمایی کرد که مثل یک کاغذ دیواری نازک بود (وزن 1.9کیلوگرم و ضخامت 1میلیمتر!!). و هزاران موارد از این ها رو میشه مثال زد.

یکی از نوآوریهایی که ایرانیه و سه چهار روزه توی نخش رفتم، سایتی است به اسم لاپلاس laplas.co. در ادامه مطلب بیشتر با این نوآوری آشنا میشیم.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۱
سیدمهدی شاهچراغ