شکلات کاکائویی

سلام
نوشتن مثل شکلات کاکائویی برای من شیرین و جذابه. این شکلات رو به شما تقدیم می کنم و امیدوارم ازش لذت و استفاده ببرید.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

با سلام

رهبر عزیزمون در سخنرانی ابتدای سال شون در مشهد، در قسمتی از سخنرانی به سنگرهای دشمن جهت تسلط بر کشور در زمان قبل از انقلاب و رژیم پهلوی اشاره کردن . منتهی اونطور که از فحوای کلام مشخصه ، تمام سنگرهایی که ایشون بیان کردن ، امروز در حال اتفاق افتادنه و در حقیقت رهبر ما داره بهمون تذکر میده که حواسمون باشه این سنگرها رو به دست دشمن ندیم .

ایشان اعتقاد دارند که آمریکایی ها به دنبال این هستند که این سنگرها رو دوباره احیا کنند چرا که از این طریق، تسلط خیلی بیشتر و عملیاتی تری رو روی کشور داشتند و هرکاری میخواستند میکردند :

«.............. در کشور ما، در طول این حدود پنجاه یا شصت سال -یعنی در دوره‌ی حکومت پهلوی و مقداری قبل از آن- اوّل انگلیس‌ها، بعد هم آمریکایی‌ها زمام امور را در دست داشتند و هر کاری میخواستند میکردند؛ مثلاً حکومت پهلوی را سرِ کار آوردند؛ رضاخان را سرِ کار آوردند و بعد که به جهتی از او دلخور شدند، او را بردند، محمّدرضا را آوردند؛ یعنی در یک کشوری به این بزرگی و با این عظمت، در قبال این ملّت، آمریکایی‌ها یا انگلیسی‌ها براحتی رئیس این کشور را به میل خودشان میبرند، یکی را می‌آورند به جای او، و بین خودشان؛ وضع آنها در ایران این‌جوری بود. خب، چه‌جوری توانسته بودند این تسلّط را پیدا کنند؟ در اینجا سنگرهایی به‌وجود آورده بودند که اوّل رژیم انگلیس، بعد رژیم آمریکا در سالهای بعد یا دهه‌های بعد، از این سنگرها استفاده میکردند برای دوام سلطه‌ی خودشان بر این کشور. انقلاب آمد و به دست جوانهای خودش این سنگرها را تخریب کرد، منهدم کرد و به جای آن، سنگرهایی برای حفاظت از انقلاب و برای حفاظت از جمهوری اسلامی و منافع ملّی به‌وجود آورد. اینها میخواهند بیایند آن سنگرهای تخریب‌شده‌ی قبلی را دوباره ترمیم کنند و این سنگرهایی را که به دست انقلاب و انقلابیون و جوانها به‌وجود آمده است از بین ببرند؛ هدف این است ........»

اما این سنگرها چیه . من در این مطلب ، این بخش از سخنان رهبری رو قرار میدم قسمت های بولد شده را خودم نوشته ام، مابقی فرمایشات رهبری است- :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۳۳
سیدمهدی شاهچراغ

سلام

دو سه روزی از شروع سال 95 میگذره. امسال هم طبق سنت، رهبرمون در مشهد اولین سخنرانی سالانه شون رو داشتند و در این سخنرانی، مسیر حرکت کشور رو در گذشته بررسی کردن و پیشنهادات و رهنمودهای خودشون رو نسبت به آینده­ی کشور بیان کردن. این موضوع در چندسال اخیر معمولا اتفاق افتاده. بیشتر زمان سخنرانی هم مربوط میشه به توضیح و تفسیر پیام ابتدای سال که در زمان شروع سال جدید، از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش می­شه.

شعار امسال، «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گذاشته شد. چندین سال هست که شعارهای منتخب رهبری برای سال، اقتصادیه . این نشون از اهمیت این موضوع در دیدگاه ایشون داره.

من در این مطلب، بخشی از سخنان رهبری در مشهد مقدس، که ده راهبرد اصلی که عموما کوتاه مدت و میان مدت هستند و حتی از سطح راهبرد به نوعی پایین تر و به سطح اقدام و عملیات رسیده ­اند- در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی را توضیح داده اند آورده ام.

توجه کنید که ایشان دیگر از بیان کلیات به تنگ آمده اند. آنقدر حرف های ایشان ، مستمسک سخنرانی ها و رای جمع کردن ها و ... شده که خودشان دیگر ، در رهنمودها ، از کلیات صحبت نمیکنند بلکه بطور مستقیم راهبرد و حتی اقدام عملی را بیان میکنند. این خیلی نشان از غربت آقا و حرف های ایشان در بین مسئولین دارد. یعنی تقریبا میشه گفت اونقدر کوتاه فکری و کوتاه همتی در بین بعضی مسئولین زیاد شده که آقا مجبور میشودند لقمه را کامل بجوند و بعد به دهن این عزیزان بگذارند چرا که دیگر به این نتیجه شاید رسیده اند که وقتی یک سیاست کلی را بیان میکنند هر کسی میرود برداشت مناسب با منویات خودش را میکند و مسیر حرکت را تغییر میدهد .


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۱۹
سیدمهدی شاهچراغ