شکلات کاکائویی

سلام
نوشتن مثل شکلات کاکائویی برای من شیرین و جذابه. این شکلات رو به شما تقدیم می کنم و امیدوارم ازش لذت و استفاده ببرید.

شروع دوباره

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ

سلام

بعضی وقتها توی زندگی کاری، تحصیلی، خانوادگی یا ... به نقطه ای میرسی که به نظرت آخرشه و دیگه نمیشه جلو رفت...

کلاف سردرگم

اون موقع ها وقتش شده که

دوباره از نو شروع کنی.

 بزنی زیر همه چی.

تموم پل های پشت سرت رو خراب کنی.

خودتو از همه چیز و همه کس جدا کنی

 ....

 تن بسپار به دریا

بعد دل بدی به طوفان

 به دریا

تن بسپاری به جاده

به مسیر طبیعی دنیا

...

 

به یک ساحل جدید که رسیدی اونوقت

دوباره از نو بسازی

خودت رو

روابطت رو

زندگی ات رو

کارت رو

درس ات رو

و ....

 

شاید یکی از همین روزها منم زدم زیر میز

تا میز جدیدی برای خودم و طبق آنچه خودم دوس دارم بچینم!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">